Tala Fou

Phenolic resin o se tasi o mea mataʻina taua i alamanuia e pei o pads ma abrasives. Ole suavai leaga na gaosia i le taimi o le gaosiga o le phenolic resin o se faʻafitauli faigata mo tagata gaosi oloa.

Phenolic resin gaosiga vai otaota o loʻo i ai le maualuga o faʻamaʻi o phenols, aldehydes, resins ma isi mea faʻapitoa, ma ei ai uiga o le maualuga o le faʻaogaina o meaola, maualuga oona, ma le maualalo o le pH. E tele auala fa'agaoioiga mo le togafitia o vai lapisi o lo'o i ai le phenol, ma o auala fa'aoga lautele e aofia ai metotia fa'aola, vaila'au fa'ama'i fa'ama'i, auala fa'ate'aina, auala fa'apipi'i, ma auala fa'amama kesi.
 
I tausaga talu ai nei, ua aliaʻe mai le tele o auala fou, e pei o le catalytic oxidation metotia, vai membrane separation auala, ma isi, ae i le moni phenolic resin otaota otaota galuega faatino, aemaise lava ina ia ausia tulaga faataatitia, biochemical metotia o le auala autu. Mo se faʻataʻitaʻiga, o le phenolic resin o loʻo mulimuli mai i le togafitiga o le suavai otaota.
Muamua, faia se togafitiga condensation i luga o le vai otaota phenolic resin, aveese ma toe maua le resin mai ai. Ona fa'aopoopoina lea o vaila'au ma mea fa'amalosi i le vai otaota phenolic resin pe a mae'a le togafitiga fa'ato'a muamua, ma fa'atinoina le togafitiga fa'alua e aveese ai le phenol ma formaldehyde.

Le vai otaota phenolic resin pe a uma le togafitiga condensation lona lua ua fefiloi ma le vai otaota, le tau o le pH ua fetuunai i le 7-8, ma ua faatagaina e tu pea. Ona fa'aauau ai lea o le fa'aopopoina o le ClO2 e fa'ama'i fa'ama'i fa'ama'i ai le suavai leaga e fa'aititia atili ai mea o lo'o iai formaldehyde ma le COD. Ona faaopoopo lea o le FeSO4, ma fetuunai le tau o le pH i le 8-9 e aveese ai le ClO2 na aumai e le laasaga muamua.
Ole vai fa'aleaga phenolic resin na mua'i togafitia ole a tu'uina atu ile SBR biochemical treatment e aveese ai mea filogia ile vai e ala ile microorganisms.
O le phenolic resin gaosiga vai otaota e muamua togafitia, ona toe faʻafouina lea, ina ia mafai ai e le suavai leaga ona oʻo i le tulaga masani.


Taimi meli: Aukuso-15-2021

Auina mai lau savali ia i matou:

Tusi lau savali iinei ma lafo mai ia i matou